072-2501234 | 054-7203040
ליווי אישי מקצועי ומיידי בדיני משפחה וירושה

הסכם שלום בית

במקרה בו נקלעו בני הזוג למשבר בעכבותיו הגיעו להחלטה בדבר סיום ופירוק הקשר או לחילופין במקרה בו כבר החל הליך הפרידה באופן שבו אחד מבני הזוג עזב את הבית ובני הזוג משיקוליהם מעוניינים לתת עוד סיכוי נוסף ואחרון טרם "פירוק החבילה" הרי שקיימת וזמינה עבורם אלטרנטיבה לערוך "הסכם שלום בין ולחילופין גירושין" במסגרתו יצהירו בני הזוג אודות כוונתכם לשיקום יחסיהם אך במידה והדבר לא יעלה בידם ומערכת היחסים שוב תעלה על שרטון, אזי יפעלו לפרידתם על פי וכאמור להסכמותיהם מראש, בהסכם.
הסכם שלום בית ולחילופין גירושין יכול לגעת בכל תחום כגון: בהליך שלום הבית, יכולים בני הזוג לקבוע האם הם ילכו להליך של טיפול זוגי, אם כן כמה מפגשים ובאיזה פרק זמן הסדרת התנהלותם האחד כלפי השני בתקופת הביניים וכן הסדרת הליך פרידתם וענייני גירושיהם לרבות ענייני מזונות ומשמורת ילדיהם, חלוקת / איזון הרכוש המשותף וכל עניין אחר הרלבנטי בעניינם.
להסכם שלום יש יתרונות לא מעטים שמתבטאים בראש ובראשונה לאפשר לבני הזוג "הזדמנות נוספת" לשיקום יחסיהם כמו הסדרת הליך פרידתם מחוץ לכתליי בית משפט ומניעת הליכים שעלולים להיות מכוערים ומתישים, בסופם כל צד עלול להינזק יתר על המידה מהתנאים שהוצעו על ידם בהסכמה, במסגרת ההסכם.
מאחר ומדובר בהסכם שאמור לדון במכלול ענייני בני הזוג והסדרת הליכי פרידתם, אנו ממליצים להיעזר בשירותי עורך דין שתחום מומחיותו העיקרי הנו בדיני משפחה במטרה להבטיח כי ההסכם ינוסח בצורה מקיפה ומקצועית שתימנע מהצדדים למעשה את הצורך למצוא עצמם ביום מן הימים, מתדיינים במסדרונות בית המשפט למשפחה, בנושאים שלא עוגנו אז בעניינם או שעוגנו בצורה לקויה המחייבת את התערבותו של בית המשפט.
עם חתימת ההסכם, יש לפנות לבית המשפט למשפחה בבקשה לאשר את ההסכם וליתן לו תוקף של פסק דין.
משרדנו עוסק בתחום דיני המשפחה ובקיא בעריכת הסכמי שלום בית וחילופין גירושין. צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ משפטי ללא התחייבות בנושא חשוב זה או לחילופין, השאירו פרטי התקשרות בדף צור קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
בהצלחה ! 

קידום אתרים לעורכי דין קידום אתרים אורגני
x

השאר הודעה ונחזור אליך:

    שם (חובה):

    נייד:

    דוא”ל (חובה):

    הודעה:

    [recaptcha]

    יצירת קשר מידית